Kilpailu valmentaa tulevaisuuden huippumyyjiä

Yksi vuoden kiinnostavimmista tapahtumista on pian taas täällä!

Ammattikorkeakouluopiskelijat ovat kisanneet parhaan myyjän tittelistä jo 11 vuoden ajan Haaga-Helian ja Turun ammattikorkeakoulun järjestämässä Best Seller Competition -kilpailussa. Järjestäjäkoulujen lisäksi kilpailuun osallistuu tänä vuonna opiskelijoita myös Tampereen ja Kaakkois-Suomen ammattikorkeakouluista. Kilpailu tarjoaa uniikkeja mahdollisuuksia niin opiskelijoille kuin yrityksillekin. Neljän korkeakoulun ammattitaitoiset myynnin valmentajat kouluttavat alan tulevia lupauksia, joiden taitoja mitataan henkilökohtaista myyntitilannetta mukailevassa kilpailutilanteessa. Tavoitteenamme on nostaa ammattimaisen myyntityön arvostusta ja kehittää yrityksille elintärkeää myyntiosaamista.

Kilpailun kulku

Kaikki mukana olevat korkeakoulut ovat aloittaneet opiskelijoiden valmentamisen kohti kevään finaalia. Kilpailun alkukarsinnat järjestetään virtuaalisessa ympäristössä 8. huhtikuuta. Alkukarsintojen virtuaalisuus mahdollistaa yhä useamman opiskelijan osallistumisen sekä valmentaa opiskelijoita etänä tapahtuvan myynnin haasteisiin.  Alkukarsintojen perusteella valitaan voittajat, jotka jatkavat kilpailun finaaliin. Finaali järjestetään 15.4.2021 joko paikanpäällä Haaga-Helian Pasilan kampuksella tai virtuaalisena. Seuraamme covid-19-tilanteen kehittymistä aktiivisesti ja teemme päätökset finaalin toteutustavasta sen mukaisesti.  

Pääsponsorina toimii Lime Technologies

Kilpailu on yhteistyökumppaneillemme erinomainen keino tutustua tulevaisuuden huippumyyjiin. Lisäksi Best Seller Competition on mainio keino rakentaa työnantajamielikuvaa ja kasvattaa yrityksen tunnettuutta opiskelijoiden keskuudessa. Kilpailussa on mukana monta upeaa, myyntiä arvostavaa yritystä, joita ilman kilpailun järjestäminen ei olisi mahdollista.

Tänä keväänä pääsponsorimme on Lime Technologies, jonka CRM-järjestelmää kilpailijat myyvät kuvitteelliselle ostajalle.  Muita sponsoreitamme ovat Academic Work, Canon, Dustin, Fonecta, Lindström, Pihla, TechData ja Visma.  Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA toimii viestinnällisenä yhteistyökumppaninamme.

Työelämälähtöistä oppimista

Opiskelijoille on ensiarvoisen tärkeää päästä kehittämään taitojaan aidoissa olosuhteissa, oikeissa yrityksissä, matkallaan kohti myynnin huippua.  Kaikki kilpailussa mukana olevat korkeakoulut tekevät päivittäisessä toiminnassaan läheistä yhteistyötä yritysten kanssa, joten opiskelijoilla on jo ennen valmistumistaan kokemusta yritysmaailmasta. Best Seller Competition on tapahtuma joka antaa opiskelijoille mahdollisuuden testata ja kehittää omaa osaamistaan. Kilpailu valmentaa korkeakouluopiskelijan alan halutuksi moniosaajaksi, huippumyyjäksi, joka vastaa tulevaisuuden tarpeisiin.

Comments are closed.