Innostus, työkaverit ja osaaminen yhdistävät Accountorilaisia

Edellisessä Best Seller Competitionin blogikirjoituksessamme kerroimme Lähteenmäen Henristä ja miten Henri päätyi Best Seller Competitionin kautta osaksi Accountor Enterprise Solutionin tiimiä. Lue Henrin tarina tästä. Tässä blogissa kerromme kolmesta myynnin ja markkinoinnin parissa työskentelevistä Accountor Enterprise Solutionin ja Accountor ICT:n tiimiläisestä. Lue seuraavassa Leosta, Jarkosta ja Noorasta. Teknologian aallonharjalla surffaileva Leo

Lue lisää…

Read More »

Best Seller Competition -logo uudistui!

Best Seller Competition juhlii 10. juhlavuottaan 11.4.2019 ja juhlavuoden kunniaksi julkistetaan kisan uusi logo. Logon ovat suunnitelleet Haaga-Helian AMK:hon vaihto-oppilaiksi tulleet etelä-korealaiset Dongeun Kim, Jongsuk Chang sekä Jaeyoung Lim. Logon suunnittelukilpailu järjestettiin osana graafisen suunnittelun kurssia, ja kolmea keskenään kisaavaa ryhmää luotsasi syyskaudella 2018 opettaja Graham Hill. Logon takana on

Lue lisää…

Read More »

Puhelinmyyjällä on 30 sekuntia aikaa vakuuttaa kuulija

Nauru raikaa Fonectan Porin konttorilla. Avokonttorissa asiakkaita haastaa, kuuntelee, auttaa ja palvelee parikymmenpäinen digimarkkinoinnin ammattilaisten ryhmä, joka media-asiantuntijoinakin tunnetaan. Työpisteiden väliä suihkii edestakaisin tiimikakkosena toimiva Kikka Pörsti, joka on viihtynyt Fonectalla jo 5,5 vuotta. ”Aloitin puhelintyön 020202-numeropalvelussa vuonna 2006 ja sen oli tarkoitus olla ihan vaan väliaikaista mutta kävikin niin,

Lue lisää…

Read More »

Myynnin opiskelijoilla parhaimmat chänssit

Kuten sinäkin, näen usein kauppakeskusten kiireisimmillä paikoilla eri yritysten nuoria feissaajia eli myyjiä. Tarkkailen mielelläni myös pääkaupunkiseutulaisten, meidän maailman kiireisimpien kanssaliikkujien toimintaa: kun huomaamme edessäpäin piilevän face-to-face -myynnin vaaran, teemme varovaisia, mutta määrätietoisia suunnan muutoksia, jottemme päädy kiusalliseen kanssakäymiseen feissaajan kanssa. Pois se meistä! Kuinka moni tunnustaa tekevänsä näin? Olepas

Lue lisää…

Read More »

Koulutusvienti on ratkaisumyyntiä

Haaga-Helia on ollut mukana koulutusviennissä jo reilut viisi vuotta. Olemme onnistuneet myymään suomalaista koulutusosaamista Lähi-Itään, Aasiaan, Afrikkaan, Latinalaiseen-Amerikkaan ja Eurooppaan. Eniten kysyntää on ollut ammatillisella opettajankoulutuksella, mutta myös johdon koulutusohjelmat, pedagogiset ja ammatilliset lyhyt kurssit sekä yhteistutkintokoulutukset ovat käyneet kaupaksi. Oma kokemukseni koulutuksen myyntityöstä vahvistaa käsitystä, että kysymyksessä on selkeästi

Lue lisää…

Read More »

Tulevaisuuden B2B-myyjille luvassa unelmaduuneja

Printcom Center Oy:n myynti- ja markkinointipäällikkö Jukkapekka Porali (oik.), Xamkin myynnin ja markkinoinnin koulutusvastaava Mari Maunula (vas.) ja alan opiskelijat pohtivat yhdessä myynnin tulevaisuutta Ammattillisen kasvun -opintojaksolla. On pakko myöntää, että myyntityö ei ole nuoria eniten houkuttelevien urapolkujen joukossa. Mielikuvat lipevistä, opeteltuja kyselytekniikoita hyödyntävistä kaupparatsuista muodostavat edelleen suuria esteitä uusien

Lue lisää…

Read More »