Best Seller Competition 2020: parhaan myyjän kilpailua lähtee tukemaan iso joukko yrityksiä

Sponsorisopimuksen allekirjoittivat Lime Technologies, Fonecta, Canon, Lindström ja Academic Work.

Korkeakoulujen myynnin opiskelijat kilpailevat jälleen ensi vuonna parhaan myyjän tittelistä. Haaga-Helian järjestämän kilpailun sponsoreiksi ovat varmistuneet Lime Technologies, Fonecta, Canon, Lindström sekä Academic Work. Sponsorisopimukset allekirjoitettiin Helsingissä 11.12.2019.

Best Seller Competitionissa kilpaillaan vuosittain siitä, kuka myynnin korkeakouluopiskelijoista suoriutuu parhaiten vaativan henkilökohtaisen yritysmyynnin asiakastapaamisessa. Haaga-Helian lisäksi kisaan osallistuu opiskelijoita Turun, Kaakkois-Suomen, Jyväskylän ja Tampereen ammattikorkeakouluista. Ensi keväänä kilpailijat myyvät pääsponsorin eli Lime Technologiesin tuotetta kuvitteelliselle ostajalle 20-minuuttisessa myyntitilanteessa. Finaalissa on mukana neljä alkueristä jatkoon päässyttä kilpailijaa, joista yksi kruunataan voittajaksi.

Kilpailu olisi mahdoton toteuttaa ilman yrityssponsoreiden panostusta ja taloudellista tukea. Kisassa mukana olevat yritykset haluavat nostaa ammattimaisen myyntityön arvostusta Suomessa sekä lisätä positiivista mielikuvaa myynnistä, koska myyntityö on vaativaa ja hyvistä myyntityön osaajista on pulaa Suomessa. Lisäksi kilpailuun osallistuvilla yrityksillä on oiva mahdollisuus tutustua opintojensa loppuvaiheessa oleviin myyntityön opiskelijoihin ja rekrytoida heitä yrityksiinsä.

Seuraava Best Seller Competition järjestetään Haaga-Helian Pasilan kampuksella torstaina 16.4.2020.

Lisätietoja:

Pirjo Purovesi, kilpailun johtaja

pirjo.purovesi(at)haaga-helia.fi

Comments are closed.