Kilpailu tuo tulevaisuuden huippumyyjät ja yritykset yhteen

Yksi vuoden kiinnostavimmista tapahtumista on pian taas täällä! Jo 11 vuoden ajan ammattikorkeakouluopiskelijat ovat kisanneet parhaan myyjän tittelistä Haaga-Helian ja Turun ammattikorkeakoulun organisoimassa Best Seller Competition -kilpailussa. Kilpailu tarjoaa uskomattomia mahdollisuuksia niin opiskelijoille kuin yrityksillekin. Ammattitaitoiset myynnin valmentajat kuudesta ammattikorkeakoulusta kouluttavat alan lupaavimpia opiskelijoita, joiden taitoja mitataan myyntitilannetta mukailevassa kilpailutilanteessa. Tavoitteenamme on nostaa ammattimaisen myyntityön arvostusta ja kehittää yrityksille elintärkeää myyntiosaamista suomalaisessa yhteiskunnassa.

Kilpailijoita saapuu kuudesta korkeakoulusta

Kilpailussa on mukana kuusi B2B-myyntityöhön opetuksessaan panostavaa korkeakoulua. Kaikki kuusi korkeakoulua ovat aloittaneet oman kilpailijajoukkonsa valmentamisen kohti kevään finaalia. Kouluilla on omat opintojaksonsa ja alkukarsintansa, joiden voittajat jatkavat myyntikilpailun finaaliin 16.4.2020. Kilpailuun valitaan neljä parasta kilpailijaa kustakin ammattikorkeakoulusta. 24 vaativan henkilökohtaisen myyntityön opiskelijaa Jyväskylän, Kaakkois-Suomen, Metropolian, Tampereen, Turun ja Haaga-Helian ammattikorkeakouluista kilpailevat tänä vuonna Haaga-Heliassa, Pasilan kampuksella.

Vuoden pääsponsorina toimii Lime Technologies

Kilpailuun haetaan vuosittain yhteistyökumppaneita sponsoreita, joille kisatilanne on erinomainen keino tutustua tulevaisuuden huippumyyjiin. Best Seller Competition on myös erinomainen keino rakentaa työnantajamielikuvaa sekä parantaa yrityksen näkyvyyttä opiskelijoiden keskuudessa. Best Seller Competitionissa on mukana monta upeaa, myyntiä arvostavaa yritystä, joita ilman kilpailun järjestäminen ei olisi mahdollista. 

Tänä keväänä olemme saaneet kilpailun pääsponsoriksi Lime Technologies:in, jonka CRM-järjestelmää kilpailussa myydään kuvitteelliselle ostajalle. Muita sponsoreita ovat Canon, Fonecta, Academic Work, Lindström, Pihla ja Techdata. Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset, MMA, toimii meillä viestinnällisenä yhteistyökumppanina.

Työelämälähtöinen keino harjoitella myyntitaitoja

Myynnin oppimisessa on tärkeää päästä harjoittelemaan taitojansa oikeisiin yrityksiin. Kaikki kilpailussa mukana olevat korkeakoulut tekevät läheistä yhteistyötä yritysten kanssa, joten opiskelijoilla on jo ennen valmistumistaan kokemusta yritysmaailmasta. Best Seller Competition on opiskelijoille täysin uniikki keino testata ja kehittää omaa osaamistaan. Kilpailu valmentaa korkeakouluopiskelijan alan halutuksi moniosaajaksi, huippumyyjäksi, joka vastaa tulevaisuuden tarpeisiin. 

Tervetuloa mukaan seuraamaan kilpailun huipennusta!

Tervetuloa seuraamaan matkaamme kohti Best Seller Competition 2020 -kilpailun huipennusta 16.4.2020
Haaga-Helia ammattikorkeakoulun Pasilan kampukselle tai live-streamin ääreen.

Virittäydy tunnelmaan lukemalla viime vuoden voittajan kokemuksista. Iloista ja energistä myynnin kevättä!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *