Kuluneen 16 vuoden aikana Fonecta on kulkenut pitkän tien ja muuttanut liiketoimintansa täysin. Tänä päivänä Fonecta tarjoaa yrityksille tehokkaat ratkaisut verkosta löytymiseen, oikeiden kohderyhmien tunnistamiseen ja tavoittamiseen, sekä parempaan asiakasymmärrykseen. Palveluvalikoima on suunniteltu kattamaan kaikki ostoprosessin eri vaiheet aina mielenkiinnon herättämisestä ostoon ja sitouttamiseen. Fonectan missio on auttaa suomalaisia yrityksiä parantamaan digitaalista kilpailukykyään.
- Löydy: Löydy kattavasti verkosta, kuten hakukoneista, kartoista ja sosiaalisesta mediasta.
- Tehosta: Tavoita tehokkaasti ja monikanavaisesti juuri oikeat kohderyhmät oikealla viestillä.
- Ymmärrä: Syvennä asiakasymmärrystä ja sitouta asiakkaita kattavilla data- ja analytiikkapalveluilla.
Fonecta lukuina
- 350 fonectalaista asiantuntijaa
- 1 500 000 hakua päivässä Fonectan digitaalisissa kanavissa (Caller, fonecta.fi, finder.fi)
- Ainoa virallinen LinkedIn-kumppani Suomessa
- 36 000 yritysasiakasta yli 1500 eri toimialalta ympäri Suomen
- 20 000 yrityksen kumppani verkkolöydettävyydessä
- 25 000 toteutettua kotisivua
- 70 000 toteutettua Google-kampanjaa
Mitä kilpailun pääyhteistyökumppanuus merkitsee Fonectalle?
”Olemme tästä todella innoissamme! Meillä on vahvaa myyntiosaamista ja valtavasti erilaisia asiantuntijoita esimerkiksi in-house -palvelutuotannossa ja asiakaspalvelussa, eli tarvitsemme jatkuvasti uusia osaajia remmiimme”, kertoo Fonectalla rekrytoinnin parissa toimiva Tanja Kulmala ja jatkaa, ”olemme erittäin mielellämme mukana sparraamassa opiskelijoita ja tutustuttamassa heitä työelämään. Olemme varmoja, että opimme tässä itsekin monenlaista uutta!”
Mitä seuraavaksi tapahtuu?
Myöhemmin syksyllä kerromme lisää Fonectan tarjoamista työmahdollisuuksista. Heti alkuvuodesta 2019 julkistetaan case, jota myynnin opiskelijat pääsevät ryhmissä ratkomaan ja taistelu kisapaikoista alkaa!
Tutustu Fonectaan:
Youtubessa: https://www.youtube.com/user/FonectaTube
Facebookissa: https://www.facebook.com/fonecta/
LinkedInissä: https://www.linkedin.com/company/fonecta-oy/
Twitterissä: https://twitter.com/fonecta
Tutustu Fonectan palvelutarjoamaan jo nyt osoitteissa: https://www.fonecta.fi/yrityksille/
Best Seller Competition on kansallinen korkeakouluopiskelijoiden myyntikilpailu, jonka järjestää Turun AMK ja Haaga-Helia AMK. Kilpailun tavoitteena on ammattimaisen myyntityön arvostuksen nostaminen sekä myyntiosaamisen näkyväksi tekeminen ja kehittäminen. Kilpailu järjestetään kymmenettä kertaa 11.4.2019 Turussa.
Kuvassa Fonectan Porin myyntitiimi. Kuva: Tuomas Leinonen
Millaista on työ Fonectalla?
Katso alla olevista linkeistä, mitä Fonectan työntekijät itse kertovat:
Account Manager Emmi viihtyy myyntityössä
Ravintola-alan ammattilainen viihtyy Fonectalla myyntityössä