Telia on mukana nostamassa myynnin arvostusta Best Seller Competitionissa

Telia on Best Seller Competitionin kultasponsori vuonna 2023. Kilpailun tavoitteena on nostaa ammattimaisen myyntityön arvostusta, mikä on avainsyy Telialle olla mukana.

”Kun sinä kasvat, kasvamme mekin.”

Teknologia ja digitaalinen maailma kehittyy jatkuvasti, jonka vuoksi Telia kannustaa oppimaan uutta ja kasvamaan alan mukana. Telia on monien mahdollisuuksien työpaikka, jossa autetaan opiskelijoita ja valmistuneita kehittymään ammattilaisena ja saavuttamaan heidän tavoitteensa.

Telialla on kasvupolkuja laajasti eri IT-alan rooleista aina myyntitehtäviin Telia Kaupassa, oli intohimo sitten tulevaisuuden kehittämisessä, asiakkaidemme tukemisessa tai tietyn teknologian syväosaamisessa.

”Uskomme, että juuri se mistä sinä unelmoit, mihin uskot, mitä arvostat ja mitä kohti pyrit, luotsaa liiketoimintaamme oikeaan suuntaan ja luo lopulta todellista lisäarvoa asiakkaillemme. Kun sinä kasvat, kasvamme mekin.”

”Haluamme kasvattaa myynnin arvostusta.

Telialla Uudenmaan alueen myyntijohtajana toimiva Minna Ek edustaa Telian yritysmyyntiä, jossa joukko asiantuntijoita toimii erilaisilla ratkaisualueilla myynnin tehtävissä niin pienille kuin suurille yritysasiakkaille. Minna avaa syvemmin, miksi Telia on mukana Best Seller Competitionissa.

”Haluamme kasvattaa myynnin arvostusta. Olemme mukana isolla joukolla nostamassa opiskelijoiden tietoisuutta Telian B2B myynnin monipuolisuudesta; niin roolien että henkilöstön näkökulmasta.”

Minnan mukaan on myös tärkeää henkilöstön näkökulmasta olla mukana hyödyntämässä omaa osaamistaan kilpailun toimihenkilöiden roolissa. Tavoitteita kilpailuun osallistumiseen ovat myynnin koulutuksen ja arvostuksen kasvattaminen.

”Kilpailu on erinomainen näyttöpaikka tuleville myynnin ammattilaisille. Telialla on erilaisia myynnin tehtäviä; niin kuluttaja- kuin yritysmyynnin puolella, jonka vuoksi myyntiä opiskelevat kiinnostavat meitä”, Minna kertoo.

Comments are closed.